דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב אופנה באיטליה 

מאת    [ 13/10/2010 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 4239 פעמים ]

לימודי עיצוב אופנה באיטליה

אם אתה מעוניין ללמוד עיצוב אופנה, כדאי שתדע שניצבות בפניך כמה אפשרויות. לימודי עיצוב אופנה בארץ ובחו"ל יכולים להיות לימודים אקדמאיים לתואר ראשון, בין אם בעיצוב אופנה ובין אם בעיצוב טקסטיל.

בנוסף, קיימת האפשרות לבחור בעיצוב אופנה כלימודי תעודה או פשוט לקחת כמה קורסים בתחום. לימודים אלו יכולים להיות ספציפיים יותר ולהציע התמחות בתת תחום, כמו איור לאופנה, סטיילינג, עיצוב אביזרים, תדמיתנות ועוד.

למה דווקא לימודי עיצוב אופנה לתואר?

לימודים אקדמאיים מציעים לך את החומר המקיף ביותר, כולל קורסים מעשיים ותיאורטיים. אם אתה מחפש את לימודי התואר המקצועיים ביותר, רבים טוענים שהם נמצאים בחו"ל ובמיוחד באיטליה. ארץ המגף ובראשה העיר מילאנו, נחשבות למובילות בתחומי העיצוב באופן כללי ובמיוחד בעיצוב אופנה.

לימודי עיצוב אופנה בחו"ל

אין ספק שישראל התפתחה בשנים האחרונות בצורה ניכרת בתחום האופנה והביגוד. יחד עם זאת, מכיוון שהיא מדינה קטנה וצעירה, קיים עדיין פער בין תעשיית האופנה בארץ ובחו"ל. לימודי עיצוב אופנה במערב אירופה ובארה"ב מספקות לישראלים אפשרות ללמוד מאנשי מקצוע מובילים ולקחת חלק בתעשייה מפותחת ומשומנת.

לכל עיר יש את הייחוד שלה ולכן היא יכולה להציע לך חוויית לימודים והתמקצעות שונה בהתאם. לימודי עיצוב אופנה בפריז למשל, מציעים לך את האפשרות להיחשף למרכז אופנת ההוט קוטור - תפירה עילית. לימודי עיצוב אופנה בלונדון מתאימים הרבה יותר למי שמעוניין באופנת רחוב ובאוונגרד. אבל מעל כל אלו נמצאת איטליה, שהיא כבר סיפור אחר לגמרי.

למה ללמוד עיצוב אופנה דווקא באיטליה?

איטליה היא המדינה המובילה בתחומי העיצוב השונים. רוב המעצבים בתחום האופנה הם איטלקים או כאלו שבחרו לעבוד באיטליה. לפיכך, אם אתה רוצה ללמוד מהמורים המנוסים בתחום, איטליה היא המקום המתאים ביותר עבורך.

 

לימודי עיצוב אופנה באיטליה יכולים להתנהל במספר מסלולים מגוונים וייחודיים. הלימודים בה גם מאפשרים לך להכיר ולספוג השראה לא רק מסטודנטים רבים מכל רחבי העולם, אלא גם מהנופים המדהימים ומההיסטוריה העשירה שלה.

מילאנו כבר אמרנו?

ניתן למצוא מסלולי לימודים בתחום האופנה בערים רבות באיטליה, אך מילאנו נחשבת תמיד ליעד המוביל. זו אחת מבירות האופנה הבלתי מעורערות של העולם, מרכז תעשיית האופנה של האנושות והמקום בו נערכות תצוגות האופנה הנחשבות בעולם.

לימודי עיצוב אופנה באיטליה - מוסדות לימוד ציבוריים

לימודי עיצוב אופנה באיטליה מציעים מגוון רחב של מסלולים. יש בה כ-60 מוסדות לימוד לעיצוב ולאדריכלות, שאפשר לחלק בגדול לציבוריים ופרטיים. המוסדות הציבוריים המוכרים ביותר הם האוניברסיטאות פירנצה, פוליטכניקו במילאנו ולה ספיינצה ברומא.

הן מציעות מסלולי לימוד לתואר ראשון בן שלוש שנים, לימודים במסלול של שנה אחת, לימודים לתואר שני ולימודי קורסי בודדים. ניתן גם להגיש בהן בקשה למלגות מיוחדות שמיעודות במיוחד לסטודנטים זרים.

ויש כמובן גם מוסדות פרטיים רבים

בתי ספר כמו מרנגוני או IED מציעים גם הם לימודי עיצוב אופנה במגוון מסלולים, לתואר ולתעודה. למוסדות אלו יכולים להיות מספר קמפוסים ברחבי איטליה ובעולם, כשתנאי הקבלה אליהם נחשבים קלים יותר מאשר באוניברסיטאות שציינו קודם.

יתרון נוסף של מוסדות אלו הוא בכך שהם מאפשרים לעבוד על פרויקטים מקצועיים, ש'משדכים' בין הסטודנטים לבין חברות מובילות בתחום האופנה. לימודי עיצוב אופנה במוסדות כאלו יכולים לעזור לך להבין בדיוק כיצד עובדת התעשייה מאחורי הקלעים ולהיות מוכן יותר להמשך הדרך המקצועית שלך

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב